השעונים החריגים ביותר


 

 

 

השעונים החריגים ביותר


שעונים, ובמיוחד הגרסאות הנדירות והמעוצבות שלהם – זה אביזר ומתנה ייחודיים. היום, הפופולריות של השעונים הייחודיים בשיאה, כי בזמן שלנו המוצר הזה עשוי לשקף את אישיותו של בעליו. לכן זו תהיה מתנה מצוינת לחברים או לאהובים.


זהו שעון קיר מגניב, הבנוי מ-12 צינורות זכוכית. כל צינור מסמל שעה אחת, ומתמלא בהדרגה במים. כמו כן, יש עליהם סימונים של דקות. כל שתים עשרה שעות, כל הצינורות מתרוקנים, אז התהליך חוזר על עצמו. הגובה של שעון זה הוא 120 ס"מ ורוחבו 70 ס"מ.

שעון חריג, אשר נראה כמו קובייה רגילה, אבל הכל משתנה עם הזמן. שעות, דקות ושניות מוצגים בעזרת סימון ושלושת המשולשים המסתובבים. 

שעון יד 1TokyoFlash Firewatch1 שונה בסגנון והעיצוב המקוריים, אבל להגיד מה השעה שהוא מראה – לא יהיה קל. המכשיר הזה מורכב ממסגרת שבה יש חורים של נוריות בשלושה צבעים: הנוריות הירוקות מציינות את הדקות, האדומות - עשרות דקות, והצהובות - כמות של שעות.

וזהו מכשיר מאוד יוצא דופן - שעון הקרנה. המקרן נמצא בכדור קטן, ולכן ניתן להציב אותו על כל משטח ולהקרין לכל מקום. השעה המדויקת מועברת באמצעות Wi-Fi מהבסיס, שבו גם צריך להטעין את השעון. המכשיר הזה יכול גם להציג בשמונה שפות את התאריכים וגם לשמש כשעון מעורר.

שעון יוצא דופן עם עיצוב מעניין - מופיעים בו רק שעות ודקות. הכדורים נעים בעזרת מגנט חזק המחובר בפנים. על הלוח הקדמי מצוינות רק 12 שעות, ללא סימונים אחרים.

שעון קוביות מורכב מ-13 קוביות פלסטיק או עץ (לקוביה ה-13 מחוברים המחוגים). לנוחיותכם, יש פאנל לבן בשביל להתקין עליו את הקוביות, או שאתם יכולים פשוט להדביק אותם ישירות אל הקיר.

שעון הפרפר ממש עדין ומקורי.

שעון עם מסגרות תמונה - כאן אתם מעצבים את שעונכם לבד. סביב החוגה, מובנות 12 מסגרות תמונה (ליד כל שעה), שבהן אתם יכולים להכניס תצלומים או תמונות אחרות.

שעוני מרגלים נועדו לשתי מטרות: לקבוע את הזמן לצפות בסביבה. הבסיס של השעון הזה הוא מראה קמורה. דבר כמעט זהה ניתן למצוא במרכולים - אבל אין בהם שעונים.

שעון אספרסו איטלקי 946 נועדו במיוחד עבור המטבח שלכם ובשביל חובבי הקפה.

שעון קיר יוצא דופן ומעניין ביותר של החיים. במקום לספור שעות ודקות הוא סופר את שנות חייכם. שעה אחת מקבילה ל-7 שנים, וכל השעון מחושב ל- 80 שנה.

שעון נוסף שגורם לנו לעצור.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> השעונים החריגים ביותר